quinta-feira, 25 de agosto de 2011

FOR YOU I'D DIE




 
http://www.youtube.com/watch?v=uMDOsPLddx4
ALEXA ANASTASIA - FOR YOU I'D DIE
ALEXA ANASTASIA - FOR YOU I'D DIE ( lyrics)
As I look In to your eyes
First breath First touch of light
Silent cry only you can hear
wanting you near, still I fear
If I could live outside this restless heart

I'll die for you I give it all
Driving by fate I can't control
Even though Time keeps me from you
You Must know for you'll die

Love in disguise kiss of death
when confined a helpless sigh
helpless soul trying hard
to break the hold

Until faith when passions fade
If I could live outside this restless heart
I'll die for you I give it all
Driving by fate I can't control
Even though Time keeps me from you
You Must know for you'll die

ahhhhhhhhhhhhhhhhh
fell the beauty
ahhhhhhhhhhhhh
of the light
of the light
of the light

I could live outside this restless heart
I'll die for you I give it all
Driving by fate I can't control
Even though Time keeps me from you
You Must know for you'll die






Nota: Ruivinha fissurada em filmes de Vampiros...essa música adoro!
Espero que gostem! Beijos doces e ótima noite!


Postado por Ayesk@

3 comentários:

{princess kitty}龍戦士 disse...

Miauuuu!!!

Eu tbm ADORO histórias de vampiros, acho que já te disse isso antes rsrs
E adorei a música :)

Miaubeijokas linda =^.^=

juniorypriscila disse...

Boa tarde!!!
Desse jeito vou ficar convencido demais... Risos.
Beijinhos
juniorypriscila@hotmail.com
http://contoseroticosdejuniorypriscila.blogspot.com/
PS: Outro dia postei um comentário no seu Blog e disse que se você se sentisse, digamos ofendida, com o pedido que era para fingir que nao viu o comentário. Contudo, fiquei na dúvida!!! Ela ignorou ou ela não viu o pedido. Se tiver visto, apenas me dê um retorno.

SexyButterfly disse...

Vampiros... ah que saudade dos meus, descansando nas gavetas da minha cabeça....
Não conhecia essa música...
Beijos da borboletinha!